czwartek, 18 października 2012

Dzień 4. - "Bez mięsa"

Dziś króciutko, bo padam z nóg.


Mięsa oczywiście nie jadłam! :D Czuję się dziwnie ospała, ale to raczej z niewyspania.

Dziś w sklepie ochoczo rzuciłam się na wędzonego łososia, ale w połowie drogi zatrzymałam się i powiedziałam sobie: "To nie dla ciebie". Nie zrobiło mi się smutno, bo pobiegłam po szpinak. :D Ale dziś od rzeczy piszę, ale cóż. ;-) Każdy ma gorsze dni.

Widziałam się dziś z koleżanką, która nie jadła mięsa 8 lat. Obecnie okazjonalnie zje jakiegoś kurczaczka i chyba wędlinę. A robi to z rozsądku, bo mówiła, że jednak bez zwierzęcego białka człowiek jest bez energii.

Dała mi też kilka wskazówek, np. że powinnam jeść kiełki (jej ulubione to lucerny, brokuła i rzodkiewki), wcinać soję, soczewicę, ciecierzycę. Mówiła też coś o hummusie - smarowidle do kanapek. Podobno jest pyszny i robi się go właśnie z ciecierzycy. Mam gdzieś jakąś zapuszkowaną, więc wkrótce ją wykorzystam. Powiedziałam jej o pomyśle odwiedzin u dietetyka. Choć sama nigdy nie była, to stwierdziła, że to jest dobry pomysł. I do tego poleciła badania krwi, żeby sprawdzić, czy niczego mi nie brakuje - święta racja.

A rozmawiałyśmy przy zielonej herbatce zajadając się kanapkami z twarożkiem z ziołami, rzodkiewkami, pomidorkiem i oliwkami. Pycha! :D

Dziś niestety nie jadłam normalnego obiadu (w sensie nic na ciepło), bo wczoraj mi się nie chciało gotować. Ale dziś przygotowałam makaron na jutro. Wygląda bajecznie kolorowo. A co w nim jest?

 Kolorowy makaron ze szpinakiem 

  • makaron kokardki (prezent prosto z Włoch od moich kochanych przyjaciółeczek)
  • liście szpinaku podsmażone na oliwie z oliwek z wyciśniętym ząbkiem czosnku
  • pokruszony plaster fety light
  • łyżka kukurydzy z puszki
  • garść pestek dyni
  • i świeże listki bazylii


Proste, ale spróbowałam i mówię Wam - jest megadobre!



Teraz jeszcze szklaneczka wody mineralnej ze świeżą miętą i cytryną, prysznic, demakijaż, smarowanko kremami i balsamami i do łóżka!

A jutro jadę do domu. Mama pewnie będzie mnie namawiać na kotlety mielone. ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz