niedziela, 6 stycznia 2013

Dzień 5. - "Ku zdrowemu odżywianiu"

Dziś naprawdę krótko, bo mi się nie chce pisać! :P Od kiedy zaczęłam, codziennie ćwiczę 30 minut. To naprawdę przyjemne! Dziś rano wlazłam na wagę, z ciekawości, na czczo i jak mnie Bóg stworzył - 57,1 kg. :D

 Co dziś jadłam? 

Śniadanie
4,5 łyżki serka wiejskiego 3%, 1 banan, 6 orzechów nerkowca, 2 łyżki otrębów granulowanych



Drugie śniadanie
1 jabłko



Lunch
Bułka grahamka przekrojona na pół, każda połówka posmarowana 1/2 łyżki pasztetu sojowego, na każdej połówce 1/2 plasterka żółtego sera + 1/2 ogórka pokrojonego w słupki



Obiad
3 łyżki ryżu brązowego ugotowanego, 2 łyżki soczewicy ugotowane, 1 talerzyk fasolki szparagowej, 10 małych różyczek kalafiora



Kolacja
bułka grahamka przekrojona na pół, każda połówka posmarowana 1/2 łyżki pasztetu sojowego + 2 korniszony pokrojone w plasterki i ułożone na bułeczce



Piłam dziś kawę z mlekiem 0,5%, wodę, zieloną herbatę i uwaga... NADPROGRAMOWO zjadłam 1 liczi. ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz