poniedziałek, 7 stycznia 2013

Dzień 6. - "Ku zdrowemu odżywianiu"

Po wczorajszym czytaniu książki do 2 w nocy, dziś wróciłam po pracy do domu, niby pełna energii, rzuciłam się na łóżko na tzw. 15 minut i... dopiero się obudziłam! :O Właśnie przed chwilą skończyłam robić sobie obiad na jutro. Jeszcze tylko szybki prysznic i idę spać dalej. Pal licho dziś ćwiczenia, porozciągam się pod kołdrą. ;-)

Co dziś jadłam?

Śniadanie
naleśnik z chudym serem i 2 łyżkami suszonej żurawiny



Drugie śniadanie
2 małe pomarańcze małe


Obiad
2 łyżki brązowego ryżu, 3 łyżki soczewicy zielonej, 1 talerzyk fasolki szparagowej


Podwieczorek
6 sztuk nerkowca, 1 jogurt naturalny niskotłuszczowy


Kolacja
Bułka grahamka z 1 łyżką serka śmietankowego almette + talerz warzyw


Piłam jak zwykle wodę, herbatę i kawę z mlekiem 0,5%.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz